Regulatory
Non-regulatory
This is some text inside of a div block.

VD uppdaterar om läget på Tourn Agency (Cision)

October 27, 2020
CET
January 17, 2023
CET
This is some text inside of a div block.

Tourn har under året trots Covid -19 haft en bra efterfrågan av influencer kampanjer. Tourn har haft flera stora kampanjer under året och några som kan vara värda att nämna är samarbetet mellan Bianca Ingrosso & Nelly.com samt Nordic Feel & Linn Ahlborg under September månad. Mer om kampanjerna går att läsa här: https://www.ehandel.se/influencer-slapp-tog-slut-pa-25-minuter-aldrig-upplevt-tidigare

Under året har Tourn knutit till sig flertal nya kunder, däribland Odd Molly, Boohoo, DeoDoc, Röhnisch, Aim Apparel och Stronger. Utöver bolagets nya kunder har även Tourns befintliga kunder visat en upptrappning i engagemang under de senaste månaderna, däribland Gina Tricot, Na-kd, Nelly, Daniel Wellington, Nordic Feel och Ideal of Sweden med fler.

Tourn kommer i November att vara i en av de mest hektiska perioderna avseende Tourn Agencys verksamhet. Detta beror naturligtvis mycket på Black Friday men även att vi börjar närma oss jul. November denna månad har redan kampanjer bokade om 8,2 MSEK genom Tourn Agency, vilket kan jämföras med förra årets novemberssiffror om 6,5 MSEK, en tillväxt om 26%.

Robin Stenman
VD, TOURN International AB(publ)
ir(at)tourn.com

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.