Regulatory
Non-regulatory
This is some text inside of a div block.

Statusuppdatering – Emission och seminarium (Cision)

October 17, 2016
CET
January 17, 2023
CET
This is some text inside of a div block.

2016-10-17 Stockholm

Bolagsverket
Bolagsverket har idag registrerat den riktade emissionen. Aktiekapitalet uppgår nu till 728 000 kronor och antalet aktier 7 280 000 stycken.

Seminarium
Sedan september har håller vi numera frukostseminarium en gång i månaden på Hotell Scandic Anglais.

Frukosten är till för att inspirera, väcka intresse, ge tips, presentera nyheter, samt svara på frågor om att jobba med och inom sociala medier.

Vid varje tillfälle  talar gästande företag, en influencer samt en representant från Tourn som kommer att prata med utgångspunkt från ett för dagen valt ämne.

Från Tourns sida kommer vi även att berätta mer om vad vi jobbar med och vad vi kan erbjuda som bidrar till ytterligare förbättring på marknaden.

Under våra två första seminarium har vi pratat om mätbarhet och trender inom sociala medier. Vi från Tourn har lyft och berättat mycket om våra unika verktyg och analyser som gör det lättare att identifiera rätt målgrupp och profil för ett så lyckat resultat som möjligt.

Vi kan se att det sker en trendutveckling där nya kanaler och medier uppstår som används flitigt av både influencers och dess följare. Med detta blir det än mer viktigt att ta hjälp av rätt data och teknik för att se vilka kanaler som är bäst lämpade för respektive case, där Tourns koncept blir en viktig faktor.

På scen har vi haft besök av Vitamin Well och Nelly.com, två företag som är väldigt framgångsrika med att marknadsföra sig i och arbeta med sociala medier. Vi har också haft besök av Bianca Ingrosso och Michaela Forni som är två av Sveriges största och mest inspirerande influencers idag.

Vi har fått väldigt bra respons efter seminarierna från det sextiotal gäster som deltagit per frukost från mediabyråer och företag i branschen. Mer utförligt om seminarierna finns att läsa på vår hemsida www.tourn.co

/ /
Tourn International AB (publ)

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.